​យុទ្ធសាស្ត្រ​ Apple​ ហក់​ចូល​ទីផ្សារ​បច្ចេកវិទ្យា​​ជោគជ័យ​ដល់​បច្ចុប្បន្ន

ក្រុមហ៊ុន Apple​ គឺជា​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​ដ៏​ល្បីល្បាញ​មួយ​នៅ​លើ​ពិភពលោក ដែល​កំពុង​ទទួល​បាន​ការ​ពេញនិយម​យ៉ាង​ខ្លាំង​ ពីសំណាក់​អតិថិជន ​ព្រោះ​ផលិតផល​​សុទ្ធតែ​ទំនើបៗ​ គុណភាព​ខ្ពស់​ និង ទាន់សម័យ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​មនុស្ស​គ្រប់រូប​ពេញចិត្ត។ ខាងក្រោម​នេះ គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​សំខាន់ៗ​មួយ​ចំនួន​ដែល​ ជួយ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុ ន Apple​​ ជោគជ័យ​បែបនេះ៖

​​​
១) ​ជួល​បុគ្គលិក​ដែល​ពូកែ​យល់ចិត្តអតិថិជន​
ក្រុមហ៊ុន Apple​ ជាពិសេស​ក្នុងពេលដែល Steve Jobs​​ ជា​អតីត​នាយក​ប្រតិបត្តិ​គ្រប់គ្រង​នោះ ​គឺ​តែង​យក​ចិត្ត​ទុកដាក់​ខ្លាំង​អំពី​សមត្ថភាព​បុគ្គលិក​ ដើម្បី​ធានា​អំពី​ប្រសិទ្ធ​ភាព​ការងារ​ ជាពិសេស​គឺ​មនុស្ស​ណា​ដែល​ពូកែ​ទំនាក់ទំនង​ និង ពូកែ​ខាង​ផ្នែក​បច្ចេកវិទ្យា។​ ​ ដោយសារ​ផ្អែក​លើ​ចំណុច​នេះ​ហើយ​ បាន​ជា​បុគ្គលិក​ដែល​បម្រើ​ការងារ​គឺ​ពិតជា​មាន​ភាព​ប៉ិនប្រសប់​ក្នុង​ការ​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​ ​ព្រោះ​ពួកគេ​យល់​ច្បាស់​អំពី​ចិត្ត​​របស់​អតិថិជន​(អ្វី​ដែល​ចង់បាន​ និង មិន​ចង់​បាន)។ ដូច្នេះ​នៅ​ពេល​បុគ្គលិក​យល់​ច្បាស់​អំពី​ចិត្ត​របស់​អតិថិជន ​នាំឲ្យ​ផលិតផល និង ការ​បម្រើ​សេវាកម្ម​គឺ​ពិតជា​ឆ្លើយតប​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ​ជាក់ស្តែង​។​ ​​​

២) ​​ត្រូវការ​ការ​ចូលរួម​ពី​អតិថិជន​ជាប្រចាំ
​​ក្រុមហ៊ុនApple​​បាន​​បង្កើត​កម្មវិធី​ជាច្រើន​​សម្រាប់​ឲ្យ​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​ចូលរួម​ ដើម្បី​ដឹង​ច្បាស់​ថា ពួកគេ​ត្រូវការ​អ្វី​។ ​ការបង្កើត​កម្មវិធី​ជាច្រើន​ ដើម្បី​ទាក់ទាញ​ការចូលរួម​របស់​អតិថិជន​នេះ​ហើយ ធ្វើ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​មួយ​នេះ​អាច​ប្រមូល​ព័ត៌មាន​បាន​ច្រើន​ ដោយ​មិន​ចាំបាច់​ធ្វើ​ការ​ស្រាវជ្រាវ​ទីផ្សារ​បែប​ផ្លូវការ​អ្វី​ពេក​នោះ​ទេ​។​​​​​​

​៣) ព្យាយាម​សម្របសម្រួល​រវាង​អ្នកបច្ចេកទេស និង អ្នក​ជំនួញ​
​ជាទូទៅ​ អ្នក​បច្ចេកទេស​តែង​ព្យាយាម​ធ្វើ​គ្រប់​យ៉ាង​ក្នុង​ការ​​​ដោះស្រាយបញ្ហា និង ច្នៃប្រឌិត​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​គម្រោង​របស់​ពួកគេ​ជោគជ័យ​​ ខណៈ​អ្នកជំនួញ​ព្យាយាម​គិត និង ​ធ្វើ​បែប​ណា​ដើម្បី​អាច​ចំណេញ​ប្រាក់​​ច្រើន​។ ​​​ក្នុង​ស្ថានភាព​បែបនេះ​ ការ​ខ្វែងគំនិត​គ្នា​រវាង​ភាគី​ទាំងពីរ​តែង​កើត​ឡើង ព្រោះ​អ្នក​ជំនួញ​ចង់​ឲ្យ​អ្នក​បច្ចេកទេស​ផ្លាស់ប្ដូរ​ និង កែតម្រូវ​ផលិតផល​ទាំងនោះ​ដើម្បី​ផ្គាប់ចិត្ត​អតិថិជន​ ប៉ុន្តែ​អ្នកបច្ចេកទេស​វិញ​មិន​ចង់​ផ្លាស់ប្ដូរ​អ្វី​នោះ​ទេ ព្រោះ​ការ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ និង កែសម្រួល​ខ្លះ​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​គុណភាព ឬ សោភ័ណភាព​ផលិតផល​ដែល​ពួកគេ​បង្កើត​នោះ អន់ខ្សោយ​ជាង​មុន​។ ​ដូច្នេះ​ហើយ ក្រុមហ៊ុន​Apple តែង​ខិតខំ​សម្របសម្រួល​រវាង​ ភាគី​ទាំង​ពីរ​នេះ​​ដើម្បី​ឲ្យ​ដំណើរការ​ផលិតផល​របស់​ពួកគេ​អាច​ទៅមុខ​បាន​ល្អ ហើយ​ក៏​ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ​របស់​អតិថិជន​ដែរ​។​​

៤) ​ផ្តល់​ជូន​ផលិតផល​សម្បូរ​បែប​ដល់​អតិថិជន​
​បច្ចុប្បន្ន​នេះ អតិថិជន​​ចង់បាន​​ផលិតផល​ដែល​មាន​បច្ចេកវិទ្យា​ខ្ពស់​ ទាំង​ផ្នែក​កម្សាន្ត​ និង សម្រាប់​ការងារ​ផ្សេងៗ។ ដោយ​មើល​ឃើញ​ពី​តម្រូវ​ការ​ដ៏​ចាំបាច់​បែបនេះ​ហើយ បាន​ជា​ក្រុមហ៊ុន Apple​ ផ្តល់​ជូន​នូវ​ផលិតផល​ពិសេសៗ​ដែល​អាច​ផ្គាប់ចិត្ត​អតិថិជន​ ដូចជា​ Mac, iPod, iPhone និង iPad​ជាដើម៕

ឧបត្ថម្ភដោយ Adbox